Selasa, 16 Mei 2017

CINCIN BATU MANI GAJAH




Salam ....Harap anda diluarsana ceria selalu sebab apa ? sebab  pihak kami menawarkan Sebuah Cincin Batu Permata Mani Gajah yang berkhasiat alami pembawak tuah dalam hidup anda.



Bagi Wanita Mampu Membuka Aura Wajah dan Kecantikan anda. Sehingga anda terlihat lebih menarik dan mempesona.
Bagi Lelaki Mampu Membuka Aura Ketampanan (Inner Handsome).
Mani Gajah Boleh digunakan sebagai Sarana Untuk Meluluhkan Hati Lawan Jenis Yang Anda Suka. Dalam Hal ini,  lawan jenis yang anda suka tersebut akan tersedar bahawa anda adalah orang yang menarik, sehingga dia akan lebih dekat dengan anda.

Mani Gajah boleh membuat Orang Yang  jadi dekat dengan anda serta sentiasa merasa Selesa  sehingga orang tersebut  senggan untuk jauh daripa anda



Setiap Orang Yang memandang anda terasa tertarik dengan anda. Sehingga segala urusan anda akan dipermudahkan. Misal anda adalah seorang marketing maka saat pertama kali anda bertemu dengan pelanggan anda, maka dia  percaya dengan anda baik dalam percakapan anda, jual beli anda, gerak geri anda semua jadi bertuah serta penarik aura peribda anda.


Disenangi  Dicintai dan Dihormati Dalam Pergaulan Seharian. Sehingga Kehadiran anda akan selalu dinanti-nanti  oleh rakan-rakan anda




Mani Gajah ini juga boleh digunakkan untuk permudahkan anda dalam pekerjaan. Bos anda menjadi senang dengan anda dan rakan sepejabat, anda akan lebih hormat dengan anda.
Mani Gajah merupakan penyelesaian bagi anda yang sering gagal dalam percintaan. Dengan cara ini, anda boleh lebih mudah mencari dan mendapatkan pasangan / jodoh idaman anda.

Mani Gajah juga boleh anda gunakan untuk membuat suami yang dulu "Dingin" dengan anda menjadi semakin sayang dan cinta kepada anda.

Mampu "Mengunci" Cinta Pasangan Anda, Sehingga dia setia kepada anda. Kerana tenaga Mani gajah ini boleh membuat suami anda yakin bahawa anda adalah isteri yang terbaik. Sehingga dia susah untuk melupakan rasa sayang nya kepada anda walaupun dia bertemu dengan wanita lain yang lebih cantik.

Mampu mengembalikan pasangan yang selingkuh. Tenaga dari Mani Gajah ini akan bekerja secara semulajadi mempengaruhi Pasangan Anda, sehingga pasangan anda menyedari bahawa perbuatannya curang di belakang anda adalah salah. Kemudian dia akan kembali kepada anda dengan penuh kesedaran tanpa paksaan sedikitpun.
Mani Gajah juga mampu membuat diri anda kelihatan lebih berwibawa dan berkarisma.
Inner Beauty (Kecantikan dari dalam diri) akan terpancar lebih kuat. Dengan Inner Beauty yang kuat anda boleh lebih menarik, sekalipun Ada orang yang secara fizikal lebih baik berbanding dengan anda.

icon Bagi anda yang selalu merasa tidak percaya diri, rendah diri dan takut untuk melakukan sesuatu dengan Mani Gajah ini boleh membuat Keberanian dan Percaya Diri anda meningkat sehingga berkali-kali ganda  dll.






MAHAR... RM 500+ Pengisian pengasih+penunduk+pelaris





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

HALAMAN AURA 1001 DEWA

ILMU GENDAM JABARUT

(hanya berfungsi untuk kebaikan saja) Ilmu Genedam jabarut MANFAAT ILMU GENDAM JABARUT Dengan mempelajari dan menguasai ...